NOWA PROMOCJA W SKINMEDICAL

 

 

 

Warunki promocji lojalnościowej RABATKA:

  1. Klient podczas wizyty w SkinMedical od dnia 1 lutego 2018 do 31.04.2018 2017 otrzymuje kartę lojalnościową Rabatka
  2. Po każdej wizycie w SkinMedical wpisujemy kwotę jaką klient wydał w danym dniu.
  3. Po 4 wizytach liczymy średnią kwot jakie wydaje u nas klient. 50% z tej kwoty może klient u nas wykorzystać na zabiegi ( lub odjąć od kwoty do zapłaty)
  4. Po 4 zabiegach Rabatka obowiązuje dalej i zbieramy następne 3 kwoty wydanych zabiegów
  5. Po 7 zabiegach liczymy średnią kwot jakie wydaje u nas klient. 70% z tej kwoty może klient u nas wykorzystać na zabiegi ( lub odjąć od kwoty do zapłaty)
  6. Po 7 zabiegach Rabatka obowiązuje dalej i zbieramy następne 3 kwoty wydanych zabiegów
  7. Po 10 zabiegach liczymy średnią kwot jakie wydaje u nas klient. 100% tej kwoty może klient nas wykorzystać na zabiegi ( lub odjąć od kwoty do zapłaty)
  8. Po 10 zabiegach Rabatka przestaje obowiązywać
  9. Klient może rozpocząć następną Rabatkę
  10. Klient musi wykorzystać swój rabat najpóźniej 2 tyg po zakończeniu promocji
  11. Klient musi na bieżąco wykorzystywać swoje rabaty, inaczej przepadają
  12. Rabatów nie łączymy na koniec promocji – wykorzystujemy je na bieżąco
  13. Zrabatowany zabieg nie podlega wpisaniu do karty Rabatka
  14. Liczymy średnią kwot jakie klient wydał danego dnia. Nie rozdzielamy wizyt w danym dniu na kilka różnych.
  15. Kwoty do wykorzystania nie podlegają wymianie na pieniądze
  16. Kwoty do wykorzystania można wykorzystać na zabiegi w SkinMedical
  17. Promocja jest imienna i może ją wykorzystywać tylko osoba, która go dostała
  18. Promocja nie może zostać uwzględniona przy zakupie zaproszenia, ponieważ dotyczy wykonanych zabiegów.
  19. nie wydajemy Rabatki za zabiegi medycyny estetycznej, przedłużania rzęs oraz microblandingu.
  20. SkinMedical zastrzega sobie prawo do wyłączenia z promocji usług, które mogą się pojawić jako NOWOŚĆ w okresie od 1 lutego do 31 kwietnia a których nie było w ofercie przed wprowadzeniem promocji.
  21. Promocje nie łączą się z indywidualnymi zniżkami klientów
  22. SkinMedical nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie Rabatki
  23. SkinMedical nie wydaje ponownie zgubionych Rabatek
  24. Przypadki nie otrzymania Rabatki z naszej winy będą rozstrzygane indywidualnie
  25. Rabatki nie otrzymują osoby, które wykorzystują zaproszenie.